logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

20000 دانش‌آموز کلاس اولی راهی مدارس زنجان

20000-دانش‌آموز-کلاس-اولی-راهی-مدارس-زنجان
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها در سطح استان زنجان گفت: ‍20 هزار دانش‌آموز کلاس اولی استان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علی اسماعیلی امروز در مراسم جشن شکوفه‌ها با اشاره به اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی امروز در استان زنجان وارد مدارس شدند، اظهار کرد: جشن شکوفه‌ها با هدف آمادگی‌سازی دانش‌آموزان به‌لحاظ روحی برای آغاز تحصیل خود در مدارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه این جشن‌ها فرصتی است تا دانش‌آموزان با محیط مدرسه آشنا شده و اضطراب‌های خود را کاهش دهند اظهار کرد: این مراسم همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه بر اهمیت نقش خانواده در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: اولیا همپای آموزش و پرورش هستند و باید به تعلیم و تربیت فرزندان خود اهمیت ویژه‌ای قائل شوند. خانواده‌ها باید در روند و بستر تربیتی دانش‌آموزان فعال باشند، چراکه همراهی اولیا در آموزش فرزندان، مسیر تعلیم و تربیت را برای دانش‌آموزان هموار می‌کند.

گفتنی است، جشن شکوفه‌ها در سراسر استان زنجان با حضور مسئولان آموزش و پرورش، دانش‌آموزان کلاس اولی و اولیای آن‌ها برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر